Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

megcsalós

megcsalós

az első félrelépés

2015. május 11. - KritikusTamás

Valahogy az élet úgy hozza, hogy mindig olyan perverziók kerülnek közelfogadás tárgyává amik nem minket kísértenek. Ha például a néhai középiskolai osztálytársam tudta volna, hogy a szürkeárnyalatos könyv ekkora siker lesz, akkor tutira várt volna pár évet azzal, hogy kikötözzön valami szerencsétlen kurvát az ágyához, majd ritmikus csapkodással absztrakt mintát fessen a csaj seggére. Akkor kegyetlenül elverték őt, szal duplán ráfizetett az akcióra, most meg tőle kérnék ezt a csajok, de hát a fasz se érti a világot. Néha felmegyek egy kiadós zacsiürítés céljából a redtube-ra, aztán mindig szembejönnek olyan deviáns videók, amiket még én is csak pillázok, pedig én már a 2girl1cup vidi nézése alatt is képes voltam gurmé kaját enni.

Nem szívesen beszélek róla senkinek, pedig nekem is van egy perverzióm, ami nem más mint a megcsalás. Persze azért vágom, hogy nem vagyok egyedül a világban aki szívesen hódol eme élvezeteknek, a szeretők megtartása kurvára nem azért van mert valaki nem képes kilépni az éppen folyó kapcsolatából, hanem azért, mert félrelépni kurvajó. Ezt vesézzük most ki.

Tizenhat éves voltam, amikor először figyeltem arra, hogy sokkal keményebben áll a faszom attól, ha éppen a barátnőm mellett állva szemezek egy másik ribanccal. Eleinte nem igazán értettem az érzést, azt gondoltam, hogy csak attól lehet a különös erekció, hogy nagyon tud domborítani a kis barna ott szemben, de aztán mikor következőleg találkoztam vele és egyedül voltam, a főnök ott lenn meg se moccant. Nem foglalkoztam a dologgal, de aztán rendszeres lett, ahogy eljártunk barátnőmmel szórakozni, valahogy mindig rohadt módon izgatott a tény, hogy ő ott van velem én meg éppen a pultoscsajjal flörtölök, vagy éppen egy tinikurvának a seggét taperászom a wc-ben. És tudod miért éri meg? Azért a pillanatért amikor véget ér az akció, mindegy mi az, lehet akár csók, szopás, pinázás, vagy akár egy laza tapi, de azután az a két másodperc adrenalinlöket, hogy igen nem buktál le. Na az az igazi multiorgazmus nem a spriccelő punci.

Kb 7-8 hónapja járhattam együtt akkor a barátnőmmel, mikor az unokatestvérem meghívott minket magához a születésnapjára. Ő nem volt túl szép teremtés, ellenben nagyszájú és népszerű volt, ennek hozományaként három olyan punci várt a nappalijukban, hogy csak néztem, ráadásul kettő feltűnően hasonlított, nem kiderült, hogy ikrek? A harmadik csaj meg a testvérük volt, a Hajnika. Na hát nekem ő tetszett rohadtul, ilyen kis szendeszűz szemekkel nézett, de ha kicsit figyelmes voltál láthattad, hogy valami ördögi mágiával rendelkezhet, már ami a fasztáncot illeti. Iszogattunk aztán elmentünk egy szórakozóhelyre, amit csak az elvált asszonyok kocsmájának csúfoltak. Mulatószene, szintiboy, 20-40-es korosztály vegyesen járta a bakonyi topogóst, kifelé fordított söröscimkés üveggel a kézben. Én az alkoholtól már elég jól voltam, a csajom meg kurvára nem, nem igazán érezte át a hely adta lehetőségeket így aztán hazament, persze finom utalásokat tett, hogy esetleg én is mehetnék, de ezek mondjuk józanul se nagyon szoktak érdekelni. Ott maradtam, jól éreztem magam hajnalban meg hazamentem. Persze a kis szőke hajnikát megtáncoltattam rendesen, akkor igaz még nem a farkamon, de éreztem, hogy ami késik nem múlik. Akkoriban még igazi úriember voltam, így kerestem a társaságát, kedvesen álltam hozzá, szóval panasz sem lehetett, sőt mikor már éreztem, hogy sínen van a dolog, egy ja nagy dugás után, szakítottam az akkori csajommal, hogy mégse érje szó a ház elejét. Másnap már a Hajnikával az oldalamon mentem suliba, mert véletlen ugyanoda jártunk. Fasza is volt minden, egyre többet aludtam náluk, pedig kint laktak valami istenbaszása mögötti tanyaszerű helyen. Mikor már rendesen ráéreztünk egymás testére, majd ráélveztünk egymás testére, egy kellemes későnyári éjszakán kimentem egy szál faszban a ház elé, egyrészt kurvafeelinges volt ott a várostól távol, nulla fénszennyezettség mellett cigizni, látni a csillagokat, meg aztán a hold fényében feltűnt Andi, Hajnikának idősebb tesója, az ikrek egyik fele. Ő is éppen cigizett, annyira megrémültem hirtelen, hogy teljesen el is felejtettem, hogy pörén állok az éjszakában, mintha csak valami elbaszott romantikus film záróakkordja lenne, de aztán hamar kiderült, hogy a következő jelenetek, sokkal inkább valami hardcore poreszra fognak hasonlítani, ezt abból ítéltem meg, hogy mire felmértem a helyzetet, Andi már nem a cigit szívta, aztán szigorúan halkra véve a figurát, nyomtuk az ipart vagy fél óráig. Utána még beszélgettünk, kibaszott lovagiasan éreztem magam, aztán hirtelen átcsaptam besurranóba, a visszalopakodásban ugyanis eddig még nem tettem szert képességre, ám a misszió sikeres volt, akkor éreztem életemben először kurvanagy királynak, mikor Hajni mellett feküdtem közvetlen miután megvolt a nővére. Ekkor megértettem a mocorgó farkamat is a sztori elején és tudtam, hogy félrelépni király!

Mivel minden akciót reakció követ, így a következményektől sem mentesültem, de hát ha ezek a nők olyan suták voltak, hogy képesek legyenek az iskola dohányzójában ordítva az én és a nebulók nagyobb hányada előtt tudtomra adni, hogy mekkora szemét vagyok, amiért először a Hajnikát, közvetlen utána a nővérét varrom le a szülői házban, önkénytelenül is olyan respecthullám zúdult rám amit soha nem gondoltam volna. Szóval szoknyapecér férfiak, forróvérű asszonyok, csak hajrá, félrekúrásra fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsalos.blog.hu/api/trackback/id/tr697449628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása