Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

megcsalós

megcsalós

20 óra alatt három különböző nő, ugyanabban az ágyban

2015. augusztus 04. - KritikusTamás

A szeretőségnek sok válfaja van. Lehet nyitott kapcsolat, lehet monogám csak testi viszony vagy éppen olyan, ahol az egyik félrelépő fél, nem várja el, sőt izgatja is a tudat, hogy nem csak vele szexszel a párja. Zúzós napot zártam tegnap, magam sem gondoltam. Véget ért az egyik zenei fesztivál és mivel rohadtul elegem volt, a fűben, sátorban, kocsiban kúrástól és vágytam a puha kezek, lassú érintésére, finom illatokra, a pállot, sörszagú pina helyett, így szóltam az egyik csajnak, aki az elite army-m tagja, hogy aludjon már ott nálam, vágyok egy kis kényeztetésre. Édes szíve tudja, hogy nem akarok tőle semmit, de még így is hajlandó megtenni nekem mindent, pedig kurvakorrekt voltam kivételesen. Jött is, este 9-re itt volt még ásványvizet és cigit is hozott, ahogy kértem. Elmeséltem neki, a négy nap fáradalmait, majd szépen megmasszíroztuk egymást és keményen kúrtunk hajnalig. Hétre ment dolgozni, én pedig visszafeküdtem. Tíz körül jött az üzenet telefonon, hogy Pötty akiről már meséltem itt és itt, hogy ráér, átjönne. Mosolyogtam, csak egy feltartó hüvelykujjat mutató kezet küldtem a csetprogramon és már mentem is zuhanyozni, meg rendbetenni a lakást. Alig telt el fél óra és már ide is gurult a cuki kislányos biciklijével. Eleinte fura volt, hideg mint egy jégcsap nem akart megölelni, meg megcsókolni, leült a fotelba és cigizett meg a telefonját nyomkodta. Gondoltam, hogy a pasijával lehet valami, mert a alig egy hete mikor a fesztivál előtti alapozáskor, majd a fesztivál alatt vágtam gericnre, akkor a csávója idáig kísérte. Mekkora gyökér már. Az ablakon át néztem, hogy még puszit is ad neki, a csaj meg unott fejjel odatolja az arcát, aztán jön fel, hogy megkapja az igazi faszt. Régebben még szántam az ilyen embereket, most már csak léhányni tudom őket, bár ha jobban belegondolok, minden egyes testnedvem többet ér mint ők, szóval hagyjuk is. Míg a telefonját nyomkodta, én tettem be egy kis zenét, facsartam egy finom limonádét, majd rágyújtottam én is. Megkérdeztem, hogy mi a baj, vagyunk olyan viszonyban, hogy nem csak az arcára verem a gecit, majd mutatom az ajtót, neki a lelkét is ápolom, nemcsak a testét. Csak a pasija, a családja, a mindenki. De haggyuk is, nem ezért jött, majd hangsúlyt téve a mondat végére, elnyomta a sodrott cigarettáját. Miután jól kinyaltam megcsörrent a telefonja, a pasija volt, persze felvette, de azért közben óvatosba nyaltam még csak, hogy érezze a törődést. Miután letette, az én exem hívott, aki nemrég költözött el tőlem, csak kacsintott és már szopta is a faszt, én pedig felvettem a telefont. Fel szeretett volna jönni pár cuccáért, amik itt maradtak, de diszkréten jeleztem neki, hogy nem érek rá. Innen elszabadult a pokol és karmolva és harapva lettem. 2 óra körül elment, a ház előtt várta már a pasija. Nem tudom mit adott be neki, hogy hímzőszakkörre jár, vagy mi, de én kurvára röhögtem. Háromkor hívott az exem, hogy kurvajólenne, ha találkoznánk, ezer megbeszélni valónk van és szeretné elvinni a cuccait is. Mondtam neki, hogy oké, jöjjön fel, már ráérek. Feljött, beszélgettünk, tök kedélyes volt, viccelődött azzal, hogy hány nő lehetett a fesztiválon. Én persze csak mosolyogtam, de azért hét év nem telik el nyomtalanul, látta rajtam, hogy kielégülve fekszem az ágyon, erre bekérdezett, hogy akkor itt most csaj volt és éppen dugtunk mikor hívott? Mondtam, hogy igen. Ebből nem is lett volna gond, békésen váltunk el, de rákérdezett, hogy a Pötty volt-e mert látta elmenni, ismerik egymást, egyszer kétszer összefutottak. Kicsit szerettem volna húzni az agyát, ezért bevallottam, hogy igen. Jött a hiszti, a sírás meg az, hogy a volt közös ágyunkban dugtam pont őt, akit még ismer is és már régebben is gondolta, hogy az a nő az be akar engem hálózni és most az jár a fejében, hogy pont őt forgattam és kúrtam azon az ágyon. Gondolkodtam, gondolkodtam, nem értettem a helyzetet, mert nem volt gondja ezalatt a pár hónap alatt, amióta külön vagyunk, hogy nőket dugok. Aztán leesett, hogy ez a nő felizgult és elkezdett kívánni, mert féltékeny volt, hogy egy olyan nőt dugtam meg, akit ő is ismer, akit bemutattam neki, akit archoz tud kötni. Levettem a polómat, mert rohadt meleg volt, erre láttam, hogy teljesen kiakadt észrevette a karmolásnyomokat az oldalamon és elszabadult a pokol. Ez a nő úgy letepert és megbaszott a volt közös ágyunkban, ahogy még 7 év alatt sem sikerült, ordítva élvezett el, majd percekig pihegett. Arra gondoltam -mondta, hogy lehetnénk kúrópajtik. Én csak mosolyogtam és húztam egy újabb képzeletbeli strigulát az adott napra. Három különböző nő, kevesebb mint húsz óra alatt, ugyanabban az ágyban, minimum 2 órás menetekkel. Hát, Barney Stinson bekaphatja. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsalos.blog.hu/api/trackback/id/tr527680276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása