Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

megcsalós

megcsalós

kövér lányok és egyéb gusztustalanságok

2015. június 25. - KritikusTamás

Ha úgy éljük az életünket, hogy kenyerünk a megcsalás és desszertünk a lelkek kínzása, akkor bizony találkozni fogunk, az úgynevezett féreg lány archetípussal. Ezek azok a nők, akik valamilyen tulajdonságukra teljességgel igénytelenek, legyen az a testük, öltözködésük, higiéniájuk vagy a beszédük. Az eleve alacsony, de még felkapaszkodó önérzetű lányokon rúgni, még szerintem is kicsinyes dolog, de ha már megkaphattak engem, akkor cserébe ellenszolgáltatást várok, így a szellemi alázás és megmaradt önbecsülés hugyos-sáros porba tiprása, egész kellemes időtöltés egy laza kedd reggelen. 

fat_girl_puking.jpg

A kövér lányokkal nagy általánosságban nem az a baj, hogy kövérek, hanem az, hogy a dagadtságukhoz jellemzően kétféle habitus párosul. Az egyik a nagypofájú megmondóember, aki önnöndagadtságát szociális téren próbálja kompenzálni, jófej odamondós stílussal, ezáltal önmaga a/2-es karikatúrájává válva. A másik a szende mosolygós, belül világfájdalmasos aki a világot hibáztatja azért amilyen ő lett. Közös jellemzőjük, hogy nem áll szándékukban változtatni, őket úgy szeressék ahogy vannak, de ha hozzájuk egy mackós férfi lép oda, akkor arrogáns pillantások mellett, fanyalgással néznek át az illetőn. Persze ne legyünk gonoszak, vannak értelmes dagadékok is, akik képesek beintegrálódni a normális társadalomba, de nekik már vagy van párjuk, vagy annyira szürke egérkék, hogy nem akad meg rajtuk a szemünk. 

A lényeg az, hogy ezeket a férgeket előszeretettel dugom, mert egyrészt kurvahálásak tudnak lenni, másrészt bármikor kaphatóak bármire, termetüknél fogva, nem igazán kezelgeti őket senki emberfia. A múltkor, miután taknyosra szopattam egy ilyen hájpacnit és rendesen összecuccoztam a fejét, megkértem, hogy ugorjon már le nekem egy cigiért, mert rosszul vagyok, ha szopatás után(néha közben) nem tudok rágyújtani, erre a csaj már gurult is, szétfolyt szemfestékkel, meg tiszta rokkós képpel hozta nekem a lenti trafikból a dunhillt. Közben meg csillogott a szeme, hogy kedveskedhet nekem. Beszarás. 

Mondtam neki, hogy nincs kedve hétvégén elmenni mozogni vagy ilyesmi, bringázni, futni vagy valami de erre meg besértődött, hogy mert akkor szerintem biztos kövér. Mondtam is neki, hogy jó hogy kövér bazmeg, a kuglófra sem mondjuk azt, hogy krémes, de erre meg elkezdett bőgni. Én nagyon nem kedvelem a feszültséget, így inkább eljöttem onnan, úgysem tudok mit mondani neki, hazudni meg ilyen fontos kérdésekben nem szeretek. A vége az lett, hogy nekiállt utánam futni, hogy ne menjek el, mert ő szeret (wtf..? :D) csak nincs önbizalma a súlya miatt. Abban maradtunk, hogy menjen el akkor szépen edzőterembe, fogyjon le, aztán hívjon ha majd 50 kiló körül van. Sírt, de azt mondta, hogy így lesz. Tiszta megváltónak érzem magam ilyenkor, mert pont ma láttam facebookon, hogy elég jól halad. Más kérdés, hogy valószínűleg azóta a pokolba kíván, de hát mégiscsak megváltoztattam az életét, nemde? 

Aztán vannak még a szőrösök. Szőrös hónalj, kéz, láb vagy has. Félreértés ne essék, egy kellemesen fazonra nyírt suncival semmi bajom, sőt még jobban is kedvelem mint a tükörsimát, de azért az őserdőknek is van határa basszameg, ráadásul irtják azt is. Komolyan halálom mikor egy nőnek szőrös a keze. És mennyi ilyen van. Undorító, fekete, erős szőrszálak és majd kiszúrja a szememet, nem bírom levenni róla a tekintetem. Egyszer egy csajnak leepiláltam, majd kihívták a rendőröket a szomszédból mert azt hihették, hogy disznót áldozok vagy ilyesmi. 

A személyes kedvencem viszont egy modell csaj volt, aki egyszer feldobta, hogy ugyan ugorjak már át hozzá, hogy rommá kúrjam. Másnap a megbeszélt időpontban mentem is, ismertem régebbről, fullos kis ribanc, az egóján kívül semmi kiábrándítót nem találtam benne, na de mikor beléptem a lakásába, akkor azt hittem elhányom magam. A folyosón kosz, rendetlenség és macskaalom szag terjengett, a konyha mosogatója tele volt hónapos edényekkel, a szobában szétdobálva a folyásos bugyik és egyéb női undormányok, a fürdőszobában pedig hegyekig állt a mosatlan, a wc meg csíkosra volt szarva. Én nem vagyok egy finnyás gyerek, de ott, akkor abban a percben úgy döntöttem, hogy ennyit maximum egy elsővonalas hollywoodi celeb érne meg, hiába van jó teste a kis kurvának, de én itt elővenni a farkamat nem merem, még a végén elfeketedik és holnapra leesik. Az meg senkinek nem lenne jó. 

Aztán vannak még az öltözködésben igénytelenek, ezek rendszerint vidéki, vagy nagyon külvárosi lányoknál figyelhető meg, ahol a stílus mint olyan, megmaradt a gumicsizmánál és a kantáros kertésznacinál. Ezek a lányok rendszerint kedvesek, jó testük is van, a falusi életmód miatt remekül szopnak ám valahogy rohadt ciki mutatkozni velük, a turkálós, megkopott queen feliratú pólóik, meg strasszos farmerjaikkal, ahogy vmi noname sportcipőben flangálnak, filatáskával a kezükben. Bennük az a jó, hogy formálhatóak, persze ehhez bele kell invesztálni némi lóvét a projectbe, de szerencsére ők nem ismerik a guccit, így ha a h&m-ben bevásárolsz nekik, már attól lefossák a bokájukat és azt hiszik, hogy következő lépés már a kifutó. 

Ők a nők legaljai, bármikor fel lehet velük törölni a padlót és kellően hiszékenyek ahhoz, hogy bármikor kúrhass mellettük két másikkal. 

ui.: a dagadtak erősen izzadnak is, szóval csak óvatosan fiúk

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsalos.blog.hu/api/trackback/id/tr427572622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása