Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

megcsalós

megcsalós

mindig péntek

2015. július 04. - KritikusTamás

"A férje ő lett, a fiúja meg én
Tudod ki van ez találva."

A megcsalás eleve egy érdekes dolog. Valahol tök romantikus dolog, hogy az egyik annyira ragaszkodik a párjához, hogy elhagyni nem akarja, közben pedig mással éli ki testi/lelki vágyait. Hosszú idő után most én lettem szerető, ami 10 év szeretőtartás után kicsit furcsa, de rájöttem a dolog analógiájára és arra, hogy miért éri meg ez a kapcsolatban lévő félnek. 

Két éve történt, egy rövidfilmforgatásra kerestem statisztákat, elég kevesen voltak, plusz fizetni sem tudtam érte sokat, így lényegében bárhol voltam, vadásztam az emberekre. Egy füstös kis kocsma bejáratánál láttam meg a lányt, göndör fürtjei, feszes combjai rögtön elvarázsoltak, de első gondolatom nem az volt, hogy hogy pörögne a farkamon, hanem az, hogy milyen jól mutatna a képernyőn és már be is ugrott, hogy melyik részhez tudnám felhasználni ezt a kis tündért. Odamentem, bemutatkoztam felvázoltam neki a dolgot, tetszett is neki így sínen volt az ügy. Közben megjelent a pasija is, egy magas, kreolbőrű, jóképű srác, bár árnyalta a latinlover érzést az ízléstelen fux a nyakában, de a lényeg nem is ez, neki is elmondtam a sztorit, nem balhézott így nyugodt voltam. Egy hónap múlva a kiscsaj ott is volt a forgatáson, rendben le is zajlott mindenki boldog volt. Utána bejelöltem facebookon, váltottunk pár szót, megköszöntem neki mindent és egy darabig ennyiben maradt a dolog. Aztán elkezdett keresni. Nem nyomulósan, hanem csak szolidan, hogy arra jár, szívjunk el egy cigit, később dobjunk egy kávét, ilyesmik. Ez tartott körülbelül egy évig, teljesen egészséges haveri kapcsolat lett köztünk. Egyszer megkért, hogy segítsek neki, ugyanis az egyetemen ahol tanul, az egyik tanár zaklatja. Mármint szexuálisan. Mivel jó kapcsolataim vannak, ezért utánajártam a dolognak, sajnos több lányt is zaklatott így megdönthetetlen bizonyítékkal a kezemben elintéztem a csávónak egy kis börit, a csaj tök hálás volt, kicsit bensőségesebb lett a kapcsolatunk, de még mindig semmi extra. Egy ilyen kávés-cigis találkozón kiszúrta, hogy van tetoválásom a hátamon megkért, hogy mutassam meg neki, aztán észrevette a műkörmök okozta félreérthetetlen karmolásnyomokat a testemen, a harapásokat a vállamon; kérdezte nővel voltam? Kaján vigyorral válaszoltam neki, hogy szoktam. Vágyakozó tekintetét mai napig képtelen vagyok elfelejteni, rám mosolygott, majd a távolba és szinte csak maga elé mondta, hogy "de jó neked". Kérdeztem, hogy a pasija nem bassza meg rendesen, vagy mi, erre kiderült, hogy havi szinten jó ha egyszer van szex, akkor is latymatag, sörízű, pállott klaffogás. Mivel ekkor már számomra rendithetlenül friendzoned volt a csaj, így nem mentem bele a dolgokba, más esetben már valószínűleg fél órával később élete legnagyobb orgazmusát élte volna át. Telt az idő, úgy esett, hogy az egyik ismerősén keresztül oda adta be a jelentkezését ahol én dolgozom, persze eljártam az érdekében, így fel is vették, igaz mai napig nem mondtam meg neki, hogy nekem köszönheti, de az élet úgy jó, ha tele van névtelen hősökkel, szerintem nem szép dolog kihasználni az ilyen eseteket, akiket szeretek azokon szívesen segítek, plusz valószínű szarul is érezte volna magát azzal a tudattal, hogy csak az én szavam miatt vették fel. Így a kávézások és cigizések napi szintűek lettek, majd egyszer úgy esett, hogy egy napot ki kellett vennem, hogy intézzem a dolgaimat, feldobtam neki, hogy vegyen ki ő is szabit, jóidő van, lazuljunk a városban. Szeme se rebbent, már töltötte ki a szabispapírt. Itt kezdődött el valami.

Aznap mászkáltunk, bementünk butikokba, nézelődni, azzal versenyeztünk, hogy ki tud gázabb ruhát aggatni a másikra, reggeltől estig ökörködtünk, toltuk a Tibi Atyánál a roséfröccsöt, aztán felültünk a Budapest Eye-ra. Tovább hülyültünk, aztán egy jelentőségteljes pillanatban elcsattant az első csók. Én ekkor kivételesen szingli voltam, de ő nem és eléggé úgy gondoltam, hogy hűséges típus. Mint kiderült eddig az is volt. Vad csókcsata folyt, ruhán át tapi én álló fasszal már ott tartottam, hogy simán lekúrom a kabinban Budapest felett, de sajnos nem éreztük az időt és mire lekerült róla a bugyi, már majdnem földet értünk. Talán a spiccesség múlása, vagy a pasija telefonhívása kicsit visszavetette az indulatokat, így aznap nem történt semmi. Másnap a munkahelyi kávézásnál lopott pillantások, észrevehetetlen flörtölések és láthatatlan érintésekkel adtuk egymás tudtára, hogy kívánjuk a másikat, de se ő, sem pedig én nem voltunk olyan helyzetben, hogy teret és időt tudjunk szánni a másikra. Hetek teltek el, sötét sikátorokban való, öt perces csókcsatákkal, ölelkezésekkel és pajzán sms-ekkel, mígnem egyszer ő tanulmányi szabin volt otthon. Ő még a szüleivel lakik így eléggé felszabadult volt a napközbeni szabadidő miatt, főleg mert a lakás is üres volt. Épp ebédszünetemet töltöttem egy étteremben, mikor jön az üzi, hogy odaugrom egy cigire? Perszehogy odamentem. A lépcsőházban rámakaszkodott, harapott, karmolt, úgy csókolt, majd kézenfogva becipelt a lakásba és félreérthetetlen mozdulatokkal metakommunikálta azt, hogy gyere basszál meg. Több se kellett, a nyár első hetei voltak, a legnagyobb forróság tombolt dél és egy óra között, ahogy a nyitott panelház ablakain keresztül, a kiscsaj hatalmas élvezései törtek ki. Keményen kitettem magamért, háromnegyed órán keresztül kúrtam, rendíthetetlen, mikor megállított, hogy ő már nem bírja, élvezzek el én is. Több se kellett, lenyomtam egy olyan sorozást, amitől még Rocco is megemelné a kalapját, aztán brutálisan beborítottam gecivel. Ránéztem az órámra, fél három. Basszameg. A nagy hévben rájöttem, hogy az ingem a kúrás nagyrésze alatt rajtam lógott, egy merő izzadtság lett, a hajam olyan volt, mintha egy szemét fodrász direkt elbaszta volna, gondolhatjátok. Visszasiettem az irodába, persze páran levágták, hogy mitől tartott ennyi ideig az ebédszünet, de nem volt gáz. Hetek teltek el ismét, mire a kiscsajjal újra eljutottunk oda, hogy széttegye a lábát, de most nem adtam esélyt arra, hogy idő előtt kelljen távoznom, így egész éjjel kúrtunk, szegény lány másnap úgy ment haza, mint akinek egy dinnyét kéne a lábai közé szorítva gyalogolnia. 

Amikor elköszöntünk és elindult, néztem az ablakon keresztül ahogy távolodik és olyan boldogságot éreztem, amit eddig ritkán. Itt jöttem rá arra, hogy miért jó szeretőnek lenni. Kicsit olyan mint egy verseny, ahol te érsz be előbb, hiába voltál a mezőny teljes ideje alatt lemaradva. Míg egy sima (egészséges)kapcsolat az nem verseny, nincs rivalizálás, addig szeretőként azt érzed, hogy jobb vagy valakinél, legyen az kinézet, intellektus vagy éppen szexuális teljesítmény. Az ablakban egy cigivel a kezemben néztem a lányt, távolodott, néha visszapillantott, már nem láttam az arcát, de éreztem, hogy amikor visszatekint mosolyog. Ez egy második orgazmus, egy második kielégülés, ami nem jár spriccelő gecivel, ám legalább olyan jó. Felcsendült bennem a nóta, hogy "A férje ő lett, a fiúja meg én, Tudod ki van ez találva.".

Beültem a számítógép elé, youtube>tankcsapda-mindigpéntek és artikulátlanul, közönségesen ordítottam, közben a szobában ráztam a fejem és már átéreztem lukácslaci minden egyes kibaszott mondatát, mert lehet azt súlytanul énekelni, hogy "de ha kilép a felvonóból, néha már a lépcsőházban enyém a keze a lába...".

Ezt érezni kell és mivel elég sok szerető él ma Magyarországon, ezért sokan érzik is. LukácsLaci pedig remekül megfogta a lényeget, még ha kicsit közönséges is, de 

"Elég szúrós de neki mégis
Az én dárdám hegye kéne"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsalos.blog.hu/api/trackback/id/tr917595838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása