Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

megcsalós

megcsalós

félrekúrás mint életforma

2015. május 12. - KritikusTamás

Éreztétek már úgy, hogy mikor szinglik vagytok, akkor a kutyának se kelletek, aztán mikor nagy nyűglődések árán összekukáztok valami teljesen átlagos szürke egérkét, akinek alig van melle, akkor hirtelen megindulnak a pillantások és egyről a kettőre jönnek azok a szituációk, amik eddig teljesen elkerültek? A félrelépés analógiája erre az érzésre vezethető vissza. Mikor még csak bontogattam félrekúrós farkam szárnyait, hamar rájöttem, hogy magához a megcsaláshoz elengedhetetlen egy alany akit eleve meg lehet csalni. Mivel népszerűségemet aláásni nem akartam, főleg nem a középiskolás éveim alatt, így muszáj volt egy olyan lányt találni aki azért mutatós darab, esze már nem feltétlen kell, hogy legyen, de bízzon annyira bennem, hogy bármikor bármit elhiggyen. A saját sulimból nem igazán lehetett ilyet választani, mert hiába voltam a fiúk között igazi király, hogy egy testvérpárt lekúrtam, a ribancok ezt valahogy nem ugyanúgy értékelték. Két sulival arrébb viszont találtam egy kedves kiscsajt, szerencsétlen elég igénytelen volt, simán felvette a kapucnis pulcsit ami már a 2000-es évek elején is gyökér deszkássallangnak számított, én meg valahogy jobban értékeltem a feszülős toppokat, főleg miután kihámoztam a habtestét a lötyögős ruháiból. Szerencsére alapanyag rendben volt, lapos has, bomba feszes tinicsöcsök, a feje kicsit gáz volt, de szépen elvittem bevásárolni, vettünk új ruhákat, amivel a testére irányítottuk a figyelmet, kapott egy kis fodrászt aztán teljesen vállalható lett a kis kurva. Mivel a csaj a hirtelen jött szépüléstől kivirult, teljesen belém habarodott, szépen el lehetett indulni a rövidtávú befektetések hozamát kutatni, így elkezdtünk járni partizni. 

Az ő baráti társasága jött, meg az enyém ami szerencsére így együtt elég nagy volt, hogy feltűnésmentesen el lehessen tűnni percekre, így míg a frissensült Laney Boggs-om rázta a picsáját a tükörnek, simán szopathattam az egyik kis tinikurvát a hely mögötti sikátorban, aki odavissza volt egy sex-on-the-beach koktéltól. Frissencsapolva visszaérkezve a tánchelyre, kicsit furán éreztem magam, nem éreztem azt a zsongást, azt az izgalmat ami kerestem, mondjuk ebben lehet, hogy a szopós ribanc fogazása is közrejátszott, fasz se tudja, de valahogy hiányérzetem volt. Oda is mentem a pulthoz kérni valami erőset és hideget, miközben azt iszogatva a pultoscsaj seggét nézegettem rájöttem, hogy az ilyen jellegű magánakciókhoz semmi élvezet nem társul hacsak nincs meg a lebukás veszélyének lehetősége, és a szerető és a megcsalt közötti valamilyen kapcsolat. 

Aznap kedvtelenül kúrtam szigorúan hátulról a félpocsolyarészeg csajomat, aztán energiámat elvesztve a gondolataimba temetkezve elaludtam. Másnap unott voltam és nem értettem, hogy hogyan tudnám a Hajni és a nővére meghegesztése közbeni és utáni érzést újra átélni, az a szüntelen sóvárgás kapott el, ami miatt teljesen üresnek éreztem az életemet. Ekkor felugrott egy ablak a számítógépen, a csajom barátnője volt az msn-en, hogy jól vagyunk-e. Elmosolyodtam és elkezdtem érezni az addig oly hőn áhított érzést. Nem kellett sok, három-négy átbeszélgetett éjszaka elég volt ahhoz, hogy telenyálazza a párnámat, amit azért kellett az arcába tolnom, hogy az éktelen rikácsolása ne ébressze fel a ház teljes lakosságát. Viccesen konstatáltam, hogy ezek a ribancok milyen idióták, 3xpár óra lelkizésért simán kúrnak a legjobb barátnőjük faszijával, mondjuk tény, hogy piszokjól néztem ki fiatalon, de hát a legtöbb kurva mindig azt mondogatja, hogy nekik elveik meg tartásuk van. Jabazmeg, másnap meg csillogó szemekkel magyarázkodtam a harapás meg karmolásnyomok miatt, de hát cseszettül megérte. 

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsalos.blog.hu/api/trackback/id/tr327453190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása