Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

megcsalós

megcsalós

mikor a szeretőm szingli lesz

2015. szeptember 02. - KritikusTamás

Pötty, a törékeny testű kis ribanc szeretőm, közel három hónap kúrás után véget vetett a kapcsolatának. Na de nem volt ez olyan egyszerű szülés. 

vege1.jpg

Körülbelül augusztus 20. óta megy köztük a balhé. A csaj mondja, hogy ez a kapcsolat így szar, a csávó meg ahhoz is hülye, hogy megértse. Persze akinek nem tűnik fel, hogy három év alatt egyszer sem volt képes megkúrni úgy igazán rendesen a barátnőjét, abból bármit kinézek. Nemtudom megmondani, hogy miért, de valamiért nagyon megtetszett nekem Pötty. Egyrészt fantasztikus vele a szex, jól is néz ki, meg egész jól megértjük egymást. Voltak olyan kósza gondolataim, hogy életem végéig mégse lehet folyamatosan húsos combokról, másik combokra mászkálni és ha valakivel akkor a Pöttyel el tudtam volna képzelni akár monogám kapcsolatban is. Végtére is szeretem a kihívásokat. Múlt hét pénteken éppen az új bilincsét avattuk fel, de valahogy nem volt ott agyban, láttam is rajta és bazmeg kihatással volt a teljesítményemre. Nagyban kúrom, mikor hívja az anyja, erre felveszi.. Dafaq. Beszél vele öt percet, közben megkér, hogy kapcsoljam ki a zenét. Oké. Leteszi, ránéz a farkamra, ami azalatt az öt perc alatt, amíg végighallgattam, hogy kelkáposztafőzelék lesz, meg venni kéne majd pár zsemlét és jövő héten elmennek kirándulni, apuka, anyuka, pötty meg a pasija, valahogy lelankadt. Nézi-nézi erre elkezd sírni, hogy már fel sem tud izgatni. Mondom, hogy nem erről van szó, de viszonylag ritkán izgultam fel bármilyen főzelékre eddig, bár lehet, hogy egy langyosra mikrózott sárgaborsófőzeléket kipróbálok majd unalmas napjaimban, de ne aggódjon, jöjjön egy picit közelebb úgy szájjal és két másodperc alatt gyorsul majd százra a farkam, de nem ő bazmeg sírt. Ezt mondjuk igazán elmagyarázhatná valaki, hogy egy ilyen szitu után, úgy nagyjából mégis mit várt, de mivel szopni csak nem akart, így kézzel magamra segítettem és tényleg nem volt gond, de ekkor meg már nem akarta folytatni. Sejtettem, hogy valami más lehet a dologban, így hagytam az egészet a faszba, lőttem be egy filmet, aztán cigiztünk inkább, hogy legalább a hangulat ne legyen még ennél is szarabb. Persze a kis ribancot se kell félteni, a meztelen testem látványát nem sokáig bírta, így hamarosan folytattuk és megkapta amit érdemelt, rommá kúrtam szegény kislányt. Csillogó szemekkel ült az anyósülésen míg hazáig, mert látod baszott úriember vagyok, még haza is viszem. Fél óra sem telt el, jön az üzi, hogy a csávója kidobta. Telefonon. Oké én is féreg vagyok, de bazmeg ennyire? Én legalább odaállok, hogy lássam a könnyeket (más kérdés, hogy az összetört szívekre izgulok), de legalább akkor is van tököm. Na mindegy, azóta nem kúrtunk. Azért mert a csaj össze van törve. Három hónapja csalja a pasiját de mégis ő sír. Faszom se érti a nőket, és faszom se fog megváltozni, inkább lekúrok mindenkit aki szembe jön. Inkább én kúrjak át másokat mint valaki engem, nemigaz? 

A bejegyzés trackback címe:

https://megcsalos.blog.hu/api/trackback/id/tr177756948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása